Pomoc i najczęściej zadawane pytania



  1. Co właściwie zawiera w sobie wasz kurs?

    Kurs zawiera pogrupowane w rozdziały-katalogi pliki wideo (lekcje). Do tego w osobnym folderze znajdują się pliki ćwiczeniowe do poszczególnych rozdziałów. W kursie jest jeszcze spis treści, plik licencji i w niektórych kursach pliki PDF ze skrótami klawiszowymi.

  2. Do jakiej wersji językowej są te kursy?

    W przypadku kursów do programów firmy Adobe, niemal wszystkie kursy dotyczą angielskich (oryginalnych) wersji programów. W innych przypadkach informacja ta zawarta jest w opisie kursu. Dlaczego korzystamy z angielskich wersji? Ponieważ całe środowisko grafiki i designu posługuje się fachowym słownictwem angielskim i chcemy obeznać każdego naszego klienta z tym słownictwem - co pomoże mu lepiej współpracować z innymi grafikami. Poza tym wszelka literatura fachowa i zasoby internetowe w tym temacie w większości są w języku angielskim i posługują się angielskimi terminami fachowymi. Kursy programowania i technologii internetowych siłą rzeczy operują angielskim słownictwem.

  3. Czy w kursach dajecie również programy do których jest kurs?

    Nie możemy tego zrobić, producenci programów do których tworzymy kursy tego zabraniają. Jeśli chodzi o programy Adobe, możesz pobrać wersje próbne ze strony http://www.adobe.com/downloads/, lub założyć próbne konto w Creative Cloud. Nawet gdybyśmy mogli dołączać programy do kursów to i tak byśmy tego nie robili, jesteśmy producentem szkoleń, a nie dystrybutorem oprogramowania.

  4. Czy kursy składowe pakietów dostępne są jako osobne produkty?

    Oczywiście. Pakiet to nic innego, jak trzy nasze normalne kursy umieszczone w jednym pudełku i sprzedawane po niższej cenie niż trzy osobne kursy. Aby zobaczyć kursy składowe w pakiecie, na jego stronie kliknij w zakładkę "Kursy składowe".

  5. Czy kupując kurs dla wersji CS5 skutecznie nauczę się posługiwać CS6?

    Właściwie tak. Kolejne wersje programów Adobe zawierają w sobie zwykle kilka zmian lub nowych funkcji, natomiast większość pozostaje taka sama. Oczywiście nie nauczysz się tego, co jest nowe w CS6, ale nauczysz się całej reszty.

  6. Czy dostanę u was kursy do Photoshop CS6 PL?

    Nie.

  7. Na ilu stanowiskach mogę zainstalować kurs? mam komputer i laptopa...

    Trudno mówić o instalacji, bo nasz kurs to nie aplikacja. Można z niego korzystać na dwóch stanowiskach. Ten zapis dotyczy raczej takiej nieprawidłowej sytuacji, kiedy wiele osób korzysta z jednego kursu na wielu komputerach. Ale jeśli kursu używa jedna osoba i uruchamia go na komputerze, laptopie i tablecie, to wszystko jest w porządku :)

  8. Czy do każdego poważniejszego zagadnienia jest ćwiczenie i pliki ćwiczeniowe?

    W zasadzie tak, choć prowadzimy kursy raczej w taki sposób, aby tworzyć jeden duży projekt w trakcie kursu i dokładać do niego kolejne elementy wykorzystując kolejne narzędzia i funkcje. Zatem często pliki ćwiczeniowe to po prostu kolejne etapy tworzenia tego dużego projektu.

  9. Czy program jest po angielsku, a lektor mówi po polsku?

    Jeśli chodzi o kursy do Adobe, to dokładnie tak jest. Po co mielibyśmy mówić nie po polsku, skoro działamy na rynku polskim? :)

  10. Czy dam radę otworzyć pliki ćwiczeniowe z kursu do InDesigna CS5.5 w InDesignie CS5?

    Tak. Zamiast plików z rozszerzeniem INDD otwieraj te z końcówką IDML.

  11. Jakie są wymagania do odtwarzania filmów?

    Wystarczy komputer z programem odtwarzającym filmy wideo. Dla Windows polecamy AllPlayer lub QuickTime, a dla Maca - QuickTime. W przypadku problemów z dźwiękiem lub obrazem, polecamy zainstalować paczkę kodeków K-Lite. Jeśli chodzi o konfigurację komputera, zalecamy procesor co najmniej 2gHz, 512Mb ramu i ok. 4Gb wolnego miejsca na dysku.

  12. Jakie są wymagania do odtwarzania filmów w chmurze?

    Potrzebna jest wtyczka Adobe Flash Player w wersji 9 lub nowszej. Na urządzeniach przenośnych filmy będą się odtwarzać bezpośrednio lub za pośrednictwem preinstalowanej wtyczki QuickTime (urządzenia firmy Apple).

  13. Czy potrzebuję mieć zainstalowany program omawiany w kursie aby się z niego uczyć?

    Nie. Omawiana aplikacja nie musi być zainstalowana. Jednakże jeśli chcesz skorzystać z plików ćwiczeniowych zapisanych w formatach tych programów (np. .ai, .prproj, .aep, .psd, .xcf), programy muszą być zainstalowane aby te pliki otworzyć i je modyfikować.

  14. Mam Maca, czy wasze kursy będą działać na moim komputerze?

    Jeśli pliki wideo nie są odtwarzane, prawdopodobnie w systemie nie zainstalowano kodeka xvid. Pobierz go stąd: http://n.ethz.ch/student/naegelic/download/XviD_1.0alpha.dmg

  15. Czy lekcje z chmury będą działać na tablecie/telefonie?

    Na chwilę obecną chmura działa na iPadach i iPhone'ach z zaktualizowanym systemem iOS, oraz na urządzeniach z Androidem 4.0. Pracujemy nad obsługą smartfonów ze starszymi wersjami Androida.

  16. Czy z chmury można pobierać kursy?

    Nie.

  17. Czy certyfikaty są dostępne?

    Tak. Można je uzyskać klikając na przycisk "Zdobądź certyfikat" na stronie kursu (tylko dla zarejestrowanych użytkowników), albo klikając w link pod zamówionym kursem w panelu klienta. Certyfikaty dostępne są dla naszych najpopularniejszych kursów.

  18. Jak zamówić kursy / zarejestrować się w chmurze?

    Aby zamówić kurs, przejdź do jego strony i po prawej stronie kliknij przycisk "Kup archiwum ZIP" lub "Kup płytę DVD". Produkt zostanie dodany do koszyka zakupów. Jeśli chcesz kupić kolejne kursy, powtórz powyższe czynności z kolejnym kursem. Aby sfinalizować zakup, kliknij w górnym menu na "Koszyk", pod tabelką z listą kursów wypełnij formularz zamówienia. W kolejnym kroku będziesz poproszony/a o zapłatę przez system internetowych płatności Dotpay. To tyle! Zamówienie zostało złożone i opłacone.

    Jeśli chcesz uzyskać dostęp do wszystkich naszych kursów, możesz skorzystać z chmury szkoleniowej. W górnym menu kliknij na "Dołącz". Wybierz plan abonamentowy, wypełnij formularz i kliknij "Załóż moje konto". Po chwili uaktywni się przycisk "Opłać abonament". Po kliknięciu na niego przeniesiesz się do systemu internetowych płatności Dotpay by zapłacić za dostęp. Z chwilą zaksięgowania wpłaty Twoje konto zostanie uaktywnione.

  19. Kiedy otrzymam zamówione kursy ZIP?

    Kilka minut po zaksięgowaniu wpłaty przez nasz system, w panelu użytkownika aktywowany jest link do pobrania kursu. Kliknij w niego i pobierz kurs na dysk swojego komputera. Rozpakuj archiwum i voila :)

  20. Jak mogę zapłacić za kurs?

    Akceptujemy płatności elektroniczne poprzez system Dotpay. Jest to bezpieczna platforma przekazywania pieniędzy z kont bankowych, kart kredytowych i debetowych, oraz platformy PayPal. Dotpay działa w Polsce od 13 lat. To coś podobnego do PayU znanego z Allegro. Oczywiście można nam zapłacić w inny sposób (ręczny przelew, przekaz pocztowy), ale wtedy zastrzegamy sobie do 36 godzin na realizację zamówienia (wysyłka paczki, udostępnienie linku do pobrania kursu) ponieważ musimy czekać na potwierdzenie wpłaty w naszym banku.

  21. Dlaczego nie można płacić "ręcznymi" przelewami/na poczcie?

    Już można, na stronie z płatnością wybierz przycisk "pokaż mi dane do przelewu".

  22. Czy wystawiacie faktury?

    Tak.

  23. W jaki sposób otrzymam fakturę?

    Fakturę elektroniczną prześlemy e-mailem w pliku PDF.

  24. Jak mogę zapłacić z zagranicy? Nie mam konta w polskim banku...

    Pozostaje wpłata "ręczna", ale trzeba liczyć się z kosztami przewalutowania. Można też poprosić kogoś z rodziny lub znajomych w Polsce, by wykonali przelew za ciebie. Jest też opcja zapłaty przez PayPal w ramach płatności w systemie Dotpay.

  25. Czy można zapłacić przez PayPal?

    Tak. Wybierz płatności elektroniczne Dotpay w drugim kroku zamówienia i po przekierowaniu na stronę dotpay.pl z listy dostępnych kanałów wybierz PayPal. W ten sposób możesz nam zapłacić z każdego miejsca na Ziemi i w dowolnej walucie.

  26. Zapłaciłem za kurs, skąd mam go ściągnąć?

    W górnym menu kliknij na "Zaloguj" i zaloguj się danymi podanymi w formularzu zamówieniowym. Znajdziesz się w panelu użytkownika, gdzie możesz zobaczyć swoje zamówienia i opcje chmury szkoleniowej. Pod nazwą kursu/kursów pojawią się linki/przyciski do pobrania tych kursów. Wystarczy klikać i ściągać.

  27. Ściągnąłem kurs, jak mam go rozpakować?

    Kursy pakujemy do formatu ZIP. Ta metoda kompresji jest obecnie najpopularniejsza. Zarówno w systemie Windows, jak i Mac są gotowe narzędzia do rozpakowania takich archiwów.

  28. Mam problem z pobraniem kursu, występują błędy

    Sprawdź, czy pobrano cały plik. Jego poprawny rozmiar znajdziesz na stronie kursu. Sprawdź też, czy Twój antywirus lub inny program tego typu nie blokuje rozpakowywania archiwów pobranych z internetu.

  29. Podczas ściągania kursu są pauzy, lub zrywane jest połączenie

    Niestety na to nie mamy wpływu. Wszystko zależy od szybkości twojego łącza (wi-fi jest czasami niestabilne), oraz od pory ściągania. Najlepiej robić to rano i do południa - wtedy ruch w polskiej sieci jest najmniejszy. Najgorsza pora to od 17.00 do 22.00 wieczorem.

  30. Ile mam czasu na pobranie kursu z serwera?

    14 dni od chwili zaksięgowania wpłaty. Jeśli masz problemy z łączem, istnieje możliwość przedłużenia tego czasu.

  31. Mam Maca i nie mogę rozpakować zipa, co robić?

    Najpierw sprawdź, czy pobrano cały plik. Jeśli tak jest, możesz spróbować zewnętrznej aplikacji do rozpakowywania archiwów. Nasi klienci rozpakowywali zipy np. darmowym programem StuffIt Expander.

  32. Nie mam żadnego linka/przycisku do ściągnięcia kursu, co to znaczy?

    Oznacza to, że z jakiegoś powodu nie zaksięgowano jeszcze wpłaty za zamówienie. Jeśli dokonano płatności, a wciąż nie ma linku, prosimy o kontakt przy pomocy formularza.

  33. Co oznacza, że link wygasł?

    Oznacza to, że okres 4 dób na pobranie kursu minął. Jeśli to przegapiłeś lub nie zdążyłeś ściągnąć kursu, prosimy o kontakt przy pomocy formularza.

  34. Ile trwa pobieranie kursu z serwera? mam słabe łącze...

    To zależy od kursu/pakietu. Z naszego serwera można ściągać z prędkością do ok. 2-3 megabajtów/sek. Zwykle nie trwa to dłużej niż 3 godziny.

  35. Czy oferujecie rabaty dla firm?

    Tak, udzielamy rabatów dla zakupów hurtowych (minimum 3 licencje na jeden kurs). W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt przez formularz.

  36. Czy oferujecie rabaty dla szkół/uczelni?

    Tak, udzielamy rabatu 20% dla szkół podstawowych, gimnazjów, szkół średnich i uczelni wyższych. W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt przez formularz. Informujemy też, iż niezgodna z licencją jest sytuacja, kiedy nauczyciel/szkoleniowiec kupuje prywatnie kurs, a potem wykorzystuje go do nauki swoich podopiecznych. Taka sytuacja jest możliwa tylko za pisemną zgodą Psboy.pl w wyjątkowych sytuacjach. Jeśli chcesz uczyć swoich podopiecznych przy pomocy naszych kursów, złóż zamówienie jako placówka edukacyjna - dostaniesz 20% zniżki :)

  37. Chcę zakończyć korzystanie z chmury, jak to zrobić?

    Po prostu nie płać, dostęp do lekcji online zostanie czasowo zamrożony. Dalej będzie można korzystać z konta w celu kupowania kursów w wersji ZIP. Jeśli chcesz usunąć wszelkie swoje dane, skontaktuj się z nami.

  38. Czy jest możliwość negocjacji cen przy zakupie kilku kursów?

    Nie. Ceny są ustalone.

  39. Jak działa 110% gwarancja zwrotu pieniędzy?

    Jesteśmy pewni wartości naszych szkoleń, co również potwierdzają setki naszych klientów. Jeśli zakupisz jakieś produkty u nas i w ciągu 30 dni od ich otrzymania stwierdzisz, że kurs jednak nie był dla Ciebie satysfakcjonujący (zły, beznadziejny, nieprzydatny, rażąco niezgodny z opisem na stronie) możesz wystąpić o zwrot pieniędzy w ramach "gwarancji satysfakcji". Szczegółowa procedura dostępna jest w naszym regulaminie. Na końcu tej procedury zwrócimy Ci pieniądze za kurs na konto bankowe + 10% wartości zamówienia. Nie będziemy Cię przekonywać do innej decyzji, nie będziemy stosować kruczków. Chcesz pieniądze z powrotem, dostajesz z nawiązką.

  40. Czy prowadzicie szkolenia stacjonarne?

    Na razie nie, ale myślimy nad innowacyjnym połączeniem szkoleń online i warsztatów w klasie.

  41. Czy podjął by się pan zlecenia/wykonania ...?

    Na 95% nie. Chyba, że to coś naprawdę ciekawego, fascynującego i nietuzinkowego, wtedy proszę o kontakt :)

  42. Czy może mi pan pomóc z ...?

    Często chciałbym, ale po prostu nie mam na to czasu.




Keyshorts.pl - naklejki na klawiaturę dla grafików

Nasze usługi wymagają plików cookie. Korzystając z nich, zgadzasz się na używanie przez nas tych plików.

Obsługujemy bezpieczne płatności elektroniczne: